تفاهم نامه ارائه خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و خدمات مراکز داده کارگروه میزبانی وب شرکت گسترش فضای مجازی رایان سما

این توافقنامه محتوی مطالب و سیاست های فعلی شرکت گسترش فضای مجازی رایان سما بوده و برای هر یک از محصولات و خدمات قابل دسترس اعمال می‌شود. این توافقنامه ما بین شرکت گسترش فضای مجازی رایان سما که در این توافقنامه “رایان سما” نامیده می‌شود از یک طرف و شما (وکیل، نماینده، وارث و جانشین شما نیز در این توافقنامه مشترک خطاب می‌شود) که در این توافقنامه “مشترک” نامیده می‌شوید از طرف دیگر، تنظیم شده و از لحظه تائید که بعنوان امضای الکترونیکی شما تلقی می‌گردد، معتبر و قابل اجراست.


توافقنامه و تغییرات

مشترک موافقت خود را با تغییراتی که ممکن است رایان سما بر اساس سیاستهای کلی خود برای تامین و حفظ منافع رایان سما و مشترک ایجاد کند اعلام نموده و محدودیت‌هایی را که پس از اعمال این تغییرات ایجاد می‌شود رعایت نماید. چنانچه خدمات و یا محصولات رایان سما را تهیه نماید، این توافقنامه باید به طور کامل و تا زمانی که از خدمات و محصولات استفاده می‌کند و از مزایای آن بهره می‌برید، اجرا شود. چنانچه مشترک در استفاده از محصولات و خدمات رایان سما انصراف دهد، هیچ وجهی از سوی رایان سما مسترد نمی‌گردد. مشترک می‌پذیرد که در صورت تمایل به قطع استفاده از خدمات رایان سما، مسئول خواهد بود که این موضوع را به رایان سما اطلاع دهد. بدیهی است اطلاع رسانی مشترک باید بین 3 تا 15 روز پیش از تاریخ اتمام اشتراک کاربر صورت گیرد.

ارائه اطلاعات صحیح

مشترک موافقت می‌نماید که با به روز نمودن اطلاعات خود (درصورت لزوم) هنگام استفاده از خدمات و محصولات رایان سما، اطلاعات صحیح در اختیار رایان سما قرار دهد و رایان سما برای برقراری هرگونه ارتباط با مشترک از اطلاعات ارائه شده توسط مشترک استفاده نماید. چنانچه اطلاعاتی که ارائه می‌دهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا رایان سما شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعت شما داشته باشد، رایان سما به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترک را قطع و حساب وی را مسدود نماید.

حفظ اطلاعات محرمانه

1. شما می‌توانید در این قسمت رویه حفظ اطلاعات محرمانه در رایان سما را مطالعه فرمائید که در مورد تمامی محصولات و خدمات اعمال می‌شود.
2. این رویه در برگیرنده حقوق مشترک و مسئولیت رایان سما در رابطه با حفظ اطلاعات شخصی مشترک است. رایان سما از اطلاعات مشترک بر خلاف و غیر از اهداف و محدودیت‌های ذکر شده در رویه حفظ اطلاعات محرمانه، استفاده نخواهد کرد.

رویه حفاظت و امنیت اطلاعات شما

1. رایان سما هیچ گونه اطلاعات مربوط به شما را بدون اجازه صریح شما به دیگران نخواهد داد (مگر با حکم مستقیم از مراجع قضایی).
2. وب سایت جوملا فارسی و سایر سایت‌های وابسته به جوملا فارسی و رایان سما دارای برخی لینک ها به دیگر سایت هاست، بدیهی است رایان سما مسئولیتی درقبال محتوا یا شرایط حفظ اطلاعات مشترک در این سایت‌ها ندارد.
3. امنیت وب سایت‌های جوملا فارسی و رایان سما دارای سطح مناسبی از کنترل برای جلوگیری از سوء استفاده، ازدست رفتن و یا جابجایی اطلاعات می‌باشد.

امنیت حساب

مشترک متعهد می‌گردد که محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب مشترک انجام گیرد به عهده خود مشترک است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا نقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به رایان سما اطلاع داده شود. بدیهی است رایان سما هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشترک با و یا بدون اطلاع مشترک انجام شده نمی‌پذیرد. مشترک همچنین موافقت می نماید که مسئولیت خسارت‌های وارده احتمالی به رایان سما یا دیگر مشترکین که در اثر استفاده اشخاص ثالث از حساب یا کلمه عبور مشترک بوده به عهده مشترک می‌باشد. مشترک می‌بایست به دلایل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام کاربری و کلمه عبور خود احتیاط و اطمینان حاصل نماید. بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی که از طریق حساب مشترک انجام می گیرد، چه بوسیله خود مشترک و چه بوسیله جانشین و نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده مشترک می‌باشد. رایان سما از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب مشترک با و یا بدون اجازه مشترک خودداری می‌کند.

مالکیت معنوی

کلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات مربوط به مالکیت معنوی جوملا فارسی متعلق به رایان سما است. مشترک موافقت می‌کند که هیچ سود یا امتیازی در این مالکیت معنوی به وی منتقل نمی‌شود و متعهد می‌شود که هیچ گونه ادعا و درخواستی درباره سود خدمات و محصولات نخواهد کرد. مشترک درک و موافقت می‌کند که کلیه محتویات و موارد موجود در این موافقتنامه، سایر رویه‌ها و وب رایان سما و سایت‌های وابسته مانند سایر حقوق و قوانین مالکیت تحت حفاظت قوانین مختلف حق نشر، حق امتیاز و علامت تجاری در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و رایان سما صادر کننده امتیاز آن صریحاً تمامی حقوق مربوط به چنین مواردی را برای خود محفوظ می‌دارد، همچنین مشترک درک و موافقت نموده است که از هرگونه استفاده از بندهای شرح داده شده در بالا به هر نحو بدون داشتن اجازه صریح کتبی از رایان سما یا صادرکننده امتیاز آن منع شده است. هیچ گونه امتیاز یا حقی تحت هرگونه حق نشر، امتیاز، علامت تجاری، علامت خدماتی یا حق مالکیت یا پروانه دیگر بوسیله این توافق نامه به مشترک واگذار نشده است.