هاست وردپرس

آنچه شما از یک هاست پرسرعت انتظار دارید

وردپرس

امروزه وردپرس محبوب ترین CMS طراحی وب سایت در دنیا می باشد ، قابلیت های فراوان ، قالب های از پیش طراحی شده ، راحتی استفاده و امکانات گسترده ی وردپرس، محبوبیت استفاده از آن را دوچندان کرده است .

در کنار ویژگی های بسیار خوب وردپرس ، به دلیل حجم بالای کد نویسی هسته ، میزان مصرف منابع و درگیری قدرت پردازش CPU در وب سایت های طراحی شده با ورد پرس بسیار بالاست و به همین دلیل میزبانی این سایت ها روی سرویس های میزبانی معمولی باعث افت کیفیت لود وب سایت خواهد شد.

هاست ورد پرس  با کانفیگ ویژه ، استفاده از سخت افزار قدرتمند ، دیسک های جامد NVMe و همچنین وب سرور لایت اسپید به همراه کش ویژه وردپرس حداکثر Performance جهت میزبانی وب سایت  را به شما ارائه خواهد کرد .

پلن‌های سرویس هاست وردپرس

شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از پلان های هاست وردپرس را انتخاب و خرید نمایید

هاست وردپرس - WP 1هاست وردپرس - WP 2هاست وردپرس - WP 3هاست وردپرس - WP 4
فضا2 گیگابایت 5 گیگابایت10 گیگابایت30 گیگابایت
نوع هاردنسل جدید NVMeنسل جدید NVMeنسل جدید NVMeنسل جدید NVMe
ترافیک ماهیانهنامحدودنامحدودتنامحدودنامحدود
تعداد سایت قابل میزبانی1 عدد 1 عدد 1 عدد 1 عدد
SSL رایگان
پشتیبانی ۲۴ ساعته
کنترل‌پنلCpanelCpanelCpanelCpanel
نوع وب سرورLiteSpeedLiteSpeedLiteSpeedLiteSpeed
نصب رایگانوردپرس/ جوملا/دروپال و پرستاشاپوردپرس/ جوملا/دروپال و پرستاشاپوردپرس/ جوملا/دروپال و پرستاشاپوردپرس/ جوملا/دروپال و پرستاشاپ
گارانتی بازگشت وجه ۱0 روزه
بکار گیری لایت اسپید اورجینال
تعداد هاست روی هر سرور حداکثر ۱۰۰ سایتحداکثر ۱۰۰ سایتحداکثر ۱۰۰ سایتحداکثر ۱۰۰ سایت
تیم پشتیبانی مخصوص وردپرس
سخت افزار های بروز و هارد NVMe
قیمت یک ساله2.300.0002.790.0002.990.0004.500.000
ثبت سفارشثبت سفارشثبت سفارشثبت سفارش

هاست وردپرس سریعترین هاست بهینه شده با وردپرس

کانفیگ ویژه وردپرس

با اشراف کامل بر وردپرس جهت لود بهینه سایت، همچنین بهرمندی از زیر ساخت سخت افزاری بروز و قدرتمند در کنار وب سرور لایت‌اسپید و کش سرور حرفه ای یک زیر ساخت سریع ، امن و پرسرعت جهت میزبانی از وب سایت وردپرس شما ایجاد نموده‌ایم.

استفاده از دیسک NVMe

یکی از مهمترین عوامل سرعت لود در هاست وردپرس استفاده از دیسک های جامدNVMe در زیر ساخت این سرویس می باشد، سرعت بالای I/O روی دیسک های NVMe وب سایت شما را تا 6 برابر سریعتر از سرویس‌های میزبانی عادی نمایش خواهدداد.

بکاپ گیری منظم

در میزبانی هاست وردپرس از تکنولوژی بکاپ‌گیری چندلایه استفاده نموده‌ایم ، ایجاد بکاپ منظم روزانه در لایه اکانت با امکان ریستور سریع ، بکاپ های روزانه از کل سرور و همچنین بکاپ‌های هفتگی و ماهیانه از اکانت ها و کانفیگ سرور، هر گونه ریسک Data Lost را برای کاربران این سرویس هاست منتفی خواهد کرد.

منابع نامحدود

به لطف سخت‌افزار قدرتمند هاست وردپرس هیچ گونه محدودیت منابع برای اکانت های هاست وردپرس وجود ندارد و سایت شما می تواند به هر میزان از منابع پردازش سرور بهرمند شود و پردازش خود را به پایان رساند .

وب سرور لایت اسپید

وقتی از یک سرویس حرفه ای جهت میزبانی صحبت می کنیم ، تنها انتخاب ما وب‌سرور قدرتمند لایت اسپید خواهد بود ، این وب سرور با امکان پاسخ همزمان به همه درخواست ها و عدم ایجاد صف، همچنین ارائه یک کش سرور حرفه ای حداکثر سرعت لود را برای وب سایت شما ایجاد خواهد کرد.

SSL رایگان

شما با خرید هاست وردپرس نیاز به خرید SSL مجزا و نصب بر روی هاست خود ندارید، تنها با 3 کلیک می‌توانید گواهینامه SSL رایگان با امکان تمدید اتوماتیک را بر روی سایت خود فعال نمایید و از مزیت های امنیت بالا و همچنین ارتقای رتبه وب سایتتان در گوگل بهرمند گردید .

آنتی شلر لحظه ای

افرونه CXS به عنوان قوی ترین و سریعترینShell Scanner تجاری لینوکس بر روی هاست وردپرس نصب و کانفیگ شده است، تنها در کسری از ثانیه در صورت بارگزاری فایل مخرب بر روی وب سایت شما، این فایل حذف خواهدشد در این حالت حتی وجود نقص های امنیتی احتمالی روی وب سایت شما غیر قابل بهره برداری و سوء استفاده خواهدبود.

دامنه رایگان

شما با خرید هاست وردپرس نیاز به پرداخت هزینه جهت ثبت دامنه نخواهید داشت و در صورت تمایل با جستجو و انتخاب نام دامنه خود با پسوند IR می‌توانید ، دامنه با این پسوند را به صورت رایگان همزمان با خرید هاست وردپرس ثبت نمایید، تمدید این دامنه نیز رایگان خواهدبود.

DDOS Protection

نگران اتک‌های گسترده بر روی هاست خود نباشید، به لطف زیر ساخت قدرتمند دیتاسنترهای طرف قراردادمان هر گونه اتک و DDOS را در کسری از ثانیه دفع خواهیم کرد، وب سایت شما هرگز اتکی را دریافت نخواهد کرد و از سرویس دهی خارج نخواهدشد.

مزایای لایت اسپید

  •  2 تا 3.6 برابر پاسخگویی سریعتر نسبت به NginX و آپاچی
  •  جلوگیری هوشمند از حملات DDoS لایه نرم افزار
  •  بهینه شده برای هندلینگ درخواست های همزمان تعداد بالا