طراحی لوگو تایپ
لوگو تایپ : برای شرکت های که می خواهند هویت و نام تجاری خود را به صورت نوشتاری و کلمه ای خاص ارائه دهند طراحی می شود.

طراحی لوگو تصویری
لوگو گرافیکی یا تصویری (نماد) : برای شرکت های که می خواهند طرح لوگوی خود را بصورت تصویری یا یک نماد یا سمبل ارائه دهند طراحی می شود.

طراحی لوگو ترکیبی
طراحی ترکیبی : برای شرکت های که می خواهند طرح بصورت ترکیبی از لوگو تایپ و گرافیکی یا تصویری ارائه دهند طراحی می شود.

لوگو نمای گرافیکی و یا تصویری است که می تواند ارتباط لازم را میان ذهن مشتری و برند ایجاد نماید. یک شکل مناسب می تواند هزاران حرف برای گفتن داشته باشد، اکثر برند های قوی ، علائم شناخته شده ای دارند. وقتی نام برند نایک را می شنوید، اولین چیزی که به ذهن شما می آید چیست؟
لوگوها رابط های مستقیم و غیر مستقیم برندها با مشتری هستند. در این عصر، شرکتها تلاش می کنند تا برای جلب نظر مشتری هرچه بیشتر به زیبایی عناصر دیداری برندشان توجه کنند، این عناصر تنها بسته بندی و شکل محصول را شامل نمی شود، بلکه مهم تر از همه آنها طراحی لوگو است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، لوگوی یک برند ( بدون در نظر گرفتن شکل محصول و بسته بندی) مهم ترین عنصر خارجی دیداری برای مشتریان به شمار می آید.

آرم کلمه فرانسوی است که ورودش به جامعه ما مربوط به چند دهه اخیر می باشد. اولین طراحان آرم، فردریک تالبرگ سوئدی و موشخ شروری از ارمنیان مهاجر بودند.آرم معرف شخصیت و هویت یک مجموعه، شخص، شغل و یا هر گونه فعالیت دیگری است. به همین دلیل بعضاً باید دارای قابلیتهای بین المللی باشد.
یک نشانه تجاری خوب می تواند به نمایش بهتر یک چیز کمک نماید. بسیاری از مردم به صورت کاملا غریزی به سمت نشانه ای که با آن آشنایی دارند کشیده می شوند و با انجام این کار احساس امنیت می کنند. علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصویری وجود داشت اند.تصاویر موجود در غارها، زمینه های پیدایش خط، نمادهای ریاضی در علوم موید ایم مطلب هستند.
امروزه طراحی آرم یا نشانه از جمله وظایف هنرمند وطراح گرافیک می باشد. هر سازمانی هنگام تشکیل، از طریق طرحی یک آرم برای خود می خواهد هویت و شخصیت اجتماعی خود را به دیگران معرفی کند. آرم مشخصه اصلی هر سازمانی بوده و حکم مهر و امضاء آن را دارد.
مردم نیز با شناخت لازم از هر محصول و یا خدماتی، به محض دیدن آرم آن سازمان، اطمینان خودشان را از کالا بدست می آورند. به همین دلیل آرم، یک فرم و یا یک تصویر گذرا نیست. بلکه ممکن است سالیان زیادی مختص  یک سازمان باشد. بنابراین در طراحی آن بایستی حداکثر دقت را نمود و جنبه های مختلف بطور دقیق بررسی کرد.

ویژگی های یک آرم:
آرم باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا به عنوان یک نشانه موفق طی سالیان سال دوام یابد. برخی از این ویژگی ها به شرح زیر است:
ساده بودن آن، زیبایی آن، وحدت شکل، قابلیت کارآیی در اشکال مختلف، انسجام، عدم تشابه با علایم دیگر، دارا بودن روحیه مجموعة آرم با موضوع، رنگی بودن، بسادگی در خاطره بماند، گویا بودن آرم، دارای اجرای دقیق و صحیح بودن از ویژگی های بارز آرم است.
آرم در عین سادگی، دارای ویژگی ها و خصوصیات زیادی است که بایستی به طور ظریف و دقیق همگی این مفاهیم در قالب یک تصویر بوجود آید . به همین دلیل است که آرم یکی از مشکل ترین موضوعات طراحی گرافیک می باشد.

 

نوع پروژه قیمت (تومان)
طراحی نشانه نوشتاری (لوگو تایپ یا مونو گرام) ارائه 5 اتود 2,600,000 
طراحی نشانه نوشتاری (لوگو تایپ یا مونو گرام) ارائه 8 اتود 3,000,000
طراحی نشانه تصویری (آرم) ارائه 5 اتود 2,600,000
طراحی نشانه تصویری (آرم) ارائه 8 اتود 3,000,000
طراحی نشانه ترکیبی (آرم و لوگوتایپ) ارائه 5 اتود 3,400,000
طراحی نشانه ترکیبی (آرم و لوگوتایپ) ارائه 8 اتود 4,000,000
طراحی کاراکتر (شخصیت پردازی) ارائه 3 اتود 4,500,000

شرایط پرداخت :
50% کل مبلغ بعنوان پیش پرداخت دریافت خواهد شد.
50% باقیمانده پس از تایید نهایی طرح دریافت خواهد شد.