قرارداد و قوانین استفاده از خدمات رایان سما

استفاده از خدمات این سایت منوط به پذیرش و رعایت شرایط مذکور در این توافقنامه می باشد.
بدیهی است که شرکت در قبال عواقب ناشی از تخلف از این شرایط هیچگونه مسئولیتی را بعهده نمیگیرد.

شرايط استفاده از خدمات هاستينگ

1- رایان سما متعهد مي گردد كه در قبال دريافت مبلغ تعيين شده، خدمات هاستينگ را با شرايط ذكر شده در مشخصاتPlanها و همچنين انتخاب كاربر ، باتوجه به فرمي كه كاربر ارسال ميكند، به وي ارائه نمايد.
2- عدوت مبالغ پرداختي از جانب شما فقط تا 10 روز امكان پذير ميباشد. پس از آن عودت مبالغ پرداختي چه كلا” و چه جزئا” به هيچ وجه امكان پذير نميباشد.
3- متقاضي متعهد مي گردد در طول مدت استفاده از خدماتي كه رایان سما بر طبق اين فرم در اختيار وي قرار مي دهد، به هنگام رد و بدل كردن فايلها و كلا” هرگونه اطلاعات به فضاي تخصيص داده شده جهت سايت خود، رعايت كامل شئونات اسلامي و قوانين جمهوري اسلامي ايران و نيز قوانين بين المللي را بنمايد. متقاضي مي پذيرد كه مسئوليت كامل هرگونه اطلاعات، فايل، تصوير و نيز ساير مواردي كه در درون سايت خود قرار مي دهد، با خود اوست و هيچگونه مسئوليتي در اين زمينه، متوجه رایان سما نمي باشد. متقاضي همچنين متعهد مي گردد كه كليه قوانين كپي رايت (حقوق تاليف) بين المللي را در سايت خود رعايت نموده و از ايجاد مزاحمت براي ساير كاربران اينترنت، اقدام به دستكاري و نفوذ به سايتهاي ديگران، هرگونه استفاده غير قانوني از Email خود و ساير موارد مشابه پرهيز نمايد.
4- متقاضي متعهد مي شود كه نام اختصاصي (ID) و رمز عبور (Password) اختصاص يافته به خود را كه توسط رایان سما  به وي اطلاع داده خواهد شد، نزد خود محفوظ نگه داشته و به فرد ديگري انتقال ندهد. متقاضي همچنين متعهد مي شود كه حق استفاده از خدمات ارائه شده مندرج در اين فرم را، در طول مدت استفاده از اين خدمات ، بدون اجازه
رایان سما  به غير واگذار ننمايد.
5- در صورتيكه پس از ارائه خدمات مندرج در فرم جاري توسط
رایان سما  ، به هر علتي، چه بين المللي و چه داخلي، از قبيل (ولي نه محدود به) شرايط نمونه زير، كه از اراده رایان سما  خارج باشند، در تداوم خدمات ارائه شده خدشه اي وارد آيد و يا خدمات مزبور موقتا يا دائما قطع گردند، هيچگونه مسئوليتي متوجه رایان سما  نخواهد بود و عودت مبالغ دريافت شده به هيچ عنوان ممكن نخواهد بود. از ميان اتفاقات مزبور مي توان به مواردي مانند آسيب ديدگي ماهواره هاي مخابراتي، پديده هاي مخرب جوي مانند سيل، آتش سوزي، طوفانهاي خورشيدي، تغييرات در لايه ازون و … ، اشكالات خطوط مخابراتي، تاخير در پاسخگويي شركتهاي خارجي فراهم كننده خدمات درخواستي مندرج در اين فرم به هر ميزان زماني، ممنوعيت به كارگيري اينترنت در خارج يا داخل كشور، جنگ، اغتشاش، اعتصابات، تغيير در قوانين داخلي يا خارجي، اجبار شركتهاي بين المللي جهت دريافت مبالغ اضافي جهت پايدار ماندن خدمات مربوط به Web Hostingها، تغييرات در قوانين ارزي، اقتصادي، واردات و صادرات، تغييرات نرخ ارز و از اين قبيل (كلا شرايط خارج از قدرت و اراده رایان سما ) اشاره نمود.
6- استفاده بيش از حد مجاز تخصيص داده شده به شما از سايت ، ارسال Spam ، استفاده نابجا از سايت و مواردي از اين قبيل موجب قطع شدن دسترسي شما خواهد شد و مبلغ پرداختي برگشت داده نخواهد شد.
7- مسئوليت فايلها و مطالب موجود در سايت بر عهده شماست. گرفتن نسخه پشتيبان ، تعويض كلمه عبور هر چند وقت يكبار ، مونيتور كردن فعاليتهاي سايت و … بر عهده شماست و در صورت بروز هرگونه مشكلي از سوي اين موارد، مبلغ پرداختي برگشت داده نخواهد شد.
8- راه اندازي هرگونه سايت Warez ، Porn ، سيستم هاي P2P كه باعث فشار بيش از حد به سرور و نقض قانون كپي ميشود و مواردي از اين قبيل موجب قطع شدن دسترسي شما خواهد شد و مبلغ پرداختي برگشت داده نخواهد شد.

 شرايط استفاده از خدمات ثبت دومين

1 –رایان سما  متعهد مي شود كه در قبال دريافت مبلغ تعيين شده ، Domain معرفي شده را به سفارش متقاضي (به مشخصات درج شده در مرحله دوم سفارش) به ثبت برساند.
2- عودت مبالغ پرداختي از جانب شما، پس از اقدام
رایان سما  به ثبت سفارش شما، چه كلا” و چه جزئا” به هيچوجه امكان پذير نمي باشد.
3- مسئوليت انتخاب نام مناسب براي Domain بر عهده متقاضي است. هرگونه پيامد ناشي از انتخاب نامهاي نامناسب، از قبيل تداخل نامهاي انتخاب شده با نام ساير شركتها و موسسات و نيز نامهاي غير اخلاقي و غير قانوني بر عهده متقاضي است.
رایان سما  همچنين پس از ثبت Domain براي متقاضي، هيچگونه مسئوليتي در قبال نحوه استفاده متقاضي از آن Domain در هر زمان نخواهد داشت.
4- خواهشمند است نام Domain را عاري از هرگونه اشتباه، درج فرماييد، زيرا نام Domainها پس از ثبت اكثرا” غير قابل تغيير هستند.
5-
رایان سما  جهت تماس با شما، نياز دارد كه همواره مشخصات شما مندرج در مرحله اول فرم سفارش، مانند آدرس محل جهت نامه نگاري احتمالي، تلفن تماس و Email شما را در اختيار داشته باشد. لذا ضروري است كه متقاضي در صورت تغيير مشخصات خود ، موارد جديد را هرچه سريعتر به واحد پشتيباني رایان سما  اطلاع دهد.

 شرايط استفاده از سايت رایان سما

* تمامي اطلاعات (مقالات ، آموزشها ، ترفندها و …) منحصرا در اختيار رایان سما  ميباشد و در صورت استفاده در سايتها ديگر ذكر منبع به همراه لينك سايت الزامي است.
* هنگام نمايش هرگونه پيغام خطايي در سايت اطلاعات شما (آي پي ، مشخصات مرورگر شما ، نوع سيستم عامل ، زمان و تاريخ و …) براي پيگيري هاي بعدي در بانك اطلاعاتي ذخيره خواهد شد.

خبر رساني رایان سما ممكن است به يكي از روشهاي زير باشد كه در هر حالت شما موظف هستيد هميشه در جريان آخرين خبرها و اطلاعيه هاي اين گروه باشيد:
1- خبر رساني از طريق ارسال ايميل براي شما
2- خبر رساني از طريق منتشر ساختن آن در سايت
3- خبر رساني از طريق كنترل پنلهاي سايتها

رایان سما  مي‌تواند در هر زمان بدون اطلاع قبلي، در متن اين قرار داد تغيير ايجاد کند. با اينکه ما سعي مي‌کنيم شما را از طريق خبر رساني از تغييرات اين متن مطلع کنيم، اما اين وظيفه شماست که با مراجعه مداوم به اين متن، از تغييرات آن مطلع شويد و در صورت مخالفت با آن، مي توانيد درخواست قطع سرويس تان را نماييد در غير اين صورت تمام پيامدهاي احتمالي آن بر عهده شماست.